ISO 9001

 

 

 

Iso 9001

Acest standard stabileste cerintele pentru un Sistem de Management al Calitatii, care prevede:

  1. Identificarea proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele.
  2. Documentarea Sistemului de Management al Calitatii prin Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri operationale si instructiuni de lucru;
  3. Stabilirea modului de elaborare, verificare, aprobare a documentelor si nivelele de responsabilitate implicate, precum si a regulilor de difuzare si retragere a documentelor;
  4. Stabilirea regulilor de efectuare a modificarilor in documente si date;
  5. Stabilirea regulilor privind documentele externe;
  6. Cerinte referitoare la identificarea, pastrarea, protectia, retragerea si arhivarea inregistrarilor calitatii, a caror mentinere demonstreaza functionarea Sistemului de Management al Calitatii.

Beneficiile implementarii unui astfel de sistem sunt:

  • Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei.
  • Castigarea increderii clientilor.
  • Cresterea satisfactiei clientilor.
  • Imbunatatirea continua a performantei generale.
  • Adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei.
  • Satisfactia angajatilor.
  • Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei.
  • Evitarea erorilor in locul corectarii lor.
  • Economie de timp si bani.